Abstract
Komunikacja marketingowa firmy w Internecie musi uwzględniać tzw. marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM). O efektywnej obecności przedsiębiorstwa w Sieci można mówić, gdy łatwo znaleźć serwis internetowy uwzględniając organiczne wyniki wyszukiwania wyszukiwarek, reklamy typu pay-per-click, optymalizację kluczowych fraz, istotność linków przychodzących (zewnętrznych) oraz wartość zamieszczonych treści. Każdy element projektu strony internetowej (struktura kodu, zamieszczone treści i grafika) powinien łączyć w sobie cele SEM z pozostałymi instrumentami komunikacji marketingowej. SEM to proces promowania serwisu internetowego m. in. za pośrednictwem pozycjonowania stron oraz płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki pozycjonowaniu można poprawić rankingi strony dla istotnych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania, poprawić strukturę serwisu, jego treści oraz liczby linków przychodzących. Istotne jest również to, że pozycjonowanie jest jedną z tańszych instrumentów komunikacji marketingowej w Internecie.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
no. T. II,
pages 649 - 657,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -Vol. T. II., nr. Nr 651 (2011), s.649-657
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 242 times