Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej

Abstract

Komunikacja marketingowa firmy w Internecie musi uwzględniać tzw. marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM). O efektywnej obecności przedsiębiorstwa w Sieci można mówić, gdy łatwo znaleźć serwis internetowy uwzględniając organiczne wyniki wyszukiwania wyszukiwarek, reklamy typu pay-per-click, optymalizację kluczowych fraz, istotność linków przychodzących (zewnętrznych) oraz wartość zamieszczonych treści. Każdy element projektu strony internetowej (struktura kodu, zamieszczone treści i grafika) powinien łączyć w sobie cele SEM z pozostałymi instrumentami komunikacji marketingowej. SEM to proces promowania serwisu internetowego m. in. za pośrednictwem pozycjonowania stron oraz płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki pozycjonowaniu można poprawić rankingi strony dla istotnych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania, poprawić strukturę serwisu, jego treści oraz liczby linków przychodzących. Istotne jest również to, że pozycjonowanie jest jedną z tańszych instrumentów komunikacji marketingowej w Internecie.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 130 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług no. T. II, pages 649 - 657,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -Vol. T. II., nr. Nr 651 (2011), s.649-657
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 179 times

Recommended for you

Meta Tags