Sektor B2C w Polsce - badanie działań rynkowych stosowanych przez wybrane serwisy e-commerce - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Sektor B2C w Polsce - badanie działań rynkowych stosowanych przez wybrane serwisy e-commerce

Abstract

Poznanie preferencji konsumentów w odniesieniu do czynników, poprzez które serwisy handlowe starają się oddziaływać na internautów, pozwala na ich lepsze dopasowanie do oczekiwań konsumentów oraz na opracowanie skutecznych form komunikacji wspierającej sprzedaż. Artykuł prezentuje wybrane wyniki trzech etapów badań empirycznych.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 62 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 85 - 94,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Sektor B2C w Polsce - badanie działań rynkowych stosowanych przez wybrane serwisy e-commerce// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 57 (2010), s.85-94
Sources of funding:
  • COST_FREE
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 132 times

Recommended for you

Meta Tags