Społeczna odpowiedzialność firm - narzędzie public relations czy coś więcej? - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Społeczna odpowiedzialność firm - narzędzie public relations czy coś więcej?

Abstract

Artykuł stawia pytanie o miejsce działań Corporate Social Resposibility [ CSR} w strategii przedsiębiorstw i zależności między public relations a CSR w realizacji celów przedsiębiorstwa - między innymi kreowania wizerunku, budowania reputacji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu i etyki biznesu na zarządzanie przedsiębiorstwami : praca zbiorowa strony 167 - 177
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Hope E.: Społeczna odpowiedzialność firm - narzędzie public relations czy coś więcej?// Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu i etyki biznesu na zarządzanie przedsiębiorstwami : praca zbiorowa/ ed. pod red. Przemysława Kulawczuka i Andrzeja Poszewieckiego. Gdańsk: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2007, s.167-177
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 132 times

Recommended for you

Meta Tags