Abstract
Artykuł stawia pytanie o miejsce działań Corporate Social Resposibility [ CSR} w strategii przedsiębiorstw i zależności między public relations a CSR w realizacji celów przedsiębiorstwa - między innymi kreowania wizerunku, budowania reputacji.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu i etyki biznesu na zarządzanie przedsiębiorstwami : praca zbiorowa strony 167 - 177
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Hope E.: Społeczna odpowiedzialność firm - narzędzie public relations czy coś więcej?// Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu i etyki biznesu na zarządzanie przedsiębiorstwami : praca zbiorowa/ ed. pod red. Przemysława Kulawczuka i Andrzeja Poszewieckiego. Gdańsk: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2007, s.167-177
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 186 times