Abstract
Przedstawiono stanowisko dydaktyczne, przeznaczone do laboratorium z przedmiotu zaawansowane Metody pomiarowe i diagnostyczne. Na stanowisku studenci zapoznają się z testerem wbudowanym, który jest przykładem wdrożenia strategii projektowania dla testowania.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- XLV Międzyuczelniana Konferencja Metrologów strony 1 - 4
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Toczek W., Kaczmarczyk-Mróz K.: Stanowisko dydaktyczne do testowania i diagnostyki układów w pełni różnicowych// XLV Międzyuczelniana Konferencja Metrologów/ Opole: Politechnika Opolska, 2013, s.1-4
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 102 times