Stanowisko dydaktyczne do testowania i diagnostyki układów w pełni różnicowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Stanowisko dydaktyczne do testowania i diagnostyki układów w pełni różnicowych

Abstract

Przedstawiono stanowisko dydaktyczne, przeznaczone do laboratorium z przedmiotu zaawansowane Metody pomiarowe i diagnostyczne. Na stanowisku studenci zapoznają się z testerem wbudowanym, który jest przykładem wdrożenia strategii projektowania dla testowania.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
XLV Międzyuczelniana Konferencja Metrologów strony 1 - 4
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Toczek W., Kaczmarczyk-Mróz K.: Stanowisko dydaktyczne do testowania i diagnostyki układów w pełni różnicowych// XLV Międzyuczelniana Konferencja Metrologów/ Opole: Politechnika Opolska, 2013, s.1-4
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 61 times

Recommended for you

Meta Tags