Strategie zarządzania obszarami śródmiejskimi - kwestia przestrzeni handlu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Strategie zarządzania obszarami śródmiejskimi - kwestia przestrzeni handlu

Abstract

Artykuł opisuje strategie zarządzania śródmiejskimi przestrzeniami handlu, m. in. Town Centre Management (TCM) jak i Business Improvement Districts (BID). Artykuł zawiera opis genezy strategii oraz głównych zadań przez nie realizowanych (zarządzanie, marketing, estetyzacja, ochrona). Artykuł kończy spojrzenie na alternatywy dla komercyjnych aspektów BID związanych z zarządzeniem śródmieściem jako strategią aktywizacji społecznej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Zarządzanie rozwojem przestrzennym miast strony 157 - 167
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Pancewicz Ł.: Strategie zarządzania obszarami śródmiejskimi - kwestia przestrzeni handlu// Zarządzanie rozwojem przestrzennym miast/ ed. eds. Piotr Lorens, Justyna Martyniuk-Pęczek, Politechnika Gdańska. Gdańsk: Wydawnictwo Urbanista, 2010, s.157-167
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 69 times

Recommended for you

Meta Tags