Abstract
Celem artykułu jest próba zaprezentowania systemu kształtowania związków klienta z przedsiębiorstwem. Wzrost konkurencji powoduje, iż coraz częściej mam do czynienia z rynkami nasyconymi. Na takich rynkach istotne są umiejętności organizowania długookresowych związków z klientami. Nowe podejście do koncepcji relacji z klientami oraz nowa technologia, stwarzają możliwości w skutecznym kreowaniu związków z klientami opartymi na zasadzie dostarczania satysfakcji i oczekiwaniu lojalności. System kształtowania związków klienta z przedsiębiorstwen obejmuje koncepcję, program i prezentację instrumentów działania.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem. strony 51 - 65
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Grabosz J.: System kształtowania powiązań klientów z przedsiębiorstwem. // Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem. / ed. J. Stankiewicz Zielona Góra: Uniw. Zielonogórski. Inst. Org. i Zarządz, 2002, s.51-65
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 107 times