Abstract
W artykule podjęto tematykę związaną z brakiem poprawaności językowej, w szczególności w pracach naukowych różnego typu, jak również w materiałach reklamowych etc. Publikacja zachęca do stosowania polskiego nazewnictwa i unikania, w miarę możliwości, zawodowego żargonu lub wtrącania makaronizmów.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Analityka: Nauka i Praktyka
pages 43 - 44,
ISSN: 1509-4650 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Trybulska E., Namieśnik J.: Terminologia - pięta achillesowa analityków// Analityka : nauka i praktyka. -., nr. nr 4 (2007), s.43-44
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 206 times