Abstract
Artykuł prezentuje wyniki badań, których celem była identyfikacja czynników kształcących jakość postrzeganą wybranych usług on-line udostępnianych przez Internet oraz ocena wpływu czynników kształtujących lojalność ich użytkowników. Badania wykazały, że czynnikami najbardziej istotnymi są: ''atrakcyjna cena'', następnie ''poczucie bezpieczeństwa'' oraz ''wyczerpująca informacja'', a w dalszej kolejności ''wygoda'' korzystania z usługi w kategoriach czasu oraz wysiłku. Pokazując znaczenie pozatechnologicznych czynników kształtujących zachowania użytkownika, artykuł ten formułuje postulaty dotyczące dalszego rozwoju metodologii badania jakości usług on-line, wykraczającej poza tradycyjne rozumianą użyteczność usługowego serwisu WWW.
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
pages 244 - 254,
ISSN: 1899-3192 - Language:
- English
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Sikorski M., Garnik I.: Towards Methodology for User Experience Measurement in On-line Services// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. Nr 147 (2010), s.244-254
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 111 times