Tworzenie i umacnianie relacji z kluczowymi klientami jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej na rynku czasu wolnego na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis
Abstract
W referacie przedstawiono wykorzystanie przez wybrane podmioty rynku czasu wolnego - świadczące usługi hotelarskie - procesu budowy relacji z kluczowymi klientami jako narzędzia uzyskania przewagi konkurencyjnej. Zagadnienie to zostało omówione na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis. W odniesieniu do wspomnianego procesu, omówiono instrumenty wykorzystane na każdym z etapów, pozwalające na pozyskanie i utrzymanie klientów oraz stworzenie z nimi trwałych i rentownych relacji, a tym samym na umocnienie pozycji na rynku czasu wolnego.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Handel Wewnętrzny
no. III,
pages 74 - 83,
ISSN: 0438-5403 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Tworzenie i umacnianie relacji z kluczowymi klientami jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej na rynku czasu wolnego na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis // HANDEL WEWNETRZNY. -Vol. III., nr. 4 (2013), s.74-83
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 113 times