Uwarunkowania kulturowe reklamy jako narzędzia komunikacji marketingowej przedsiębiorstw zagranicznych na polskim rynku artykułów żywnościowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Uwarunkowania kulturowe reklamy jako narzędzia komunikacji marketingowej przedsiębiorstw zagranicznych na polskim rynku artykułów żywnościowych

Abstract

Citations

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Authors (2)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Details

Category:
Magazine publication
Type:
Magazine publication
Published in:
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej edition 117, pages 137 - 150,
ISSN: 2081-6979
ISSN:
2081-6979
Publication year:
2017
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.22630/eiogz.2017.117.10
Verified by:
No verification

seen 7 times

Meta Tags