''Wszystko na sprzedaż'' - reklama w przestrzeni publicznej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

''Wszystko na sprzedaż'' - reklama w przestrzeni publicznej

Abstract

Artykuł poświecony jest problemom agresywnego oddziaływania komercyjnej reklamy wielkoprzestrzennej na przestrzeń publiczną miast

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 144 - 150
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Targowski W.: ''Wszystko na sprzedaż'' - reklama w przestrzeni publicznej// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. Piotra Lorensa, Elżbiety Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.144-150
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags