Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie - Polska na tle innych krajów europejskich
Abstract
Celem artykułu jest zaprezentowanie różnic w zachowaniach klientów on-line oraz rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie. W opracowaniu powołano się na wyniki badań internautów przeprowadzonych w Polsce i w innych krajach Europy. Przybliżono w nim najbardziej charakterystyczne cechy i zachowania użytkowników Internetu. Oprócz tego, w artykule ukazano istotę podejścia inbound marketing w kreowaniu wartościowych treści z punktu widzenia ich odbiorców. Scharakteryzowano też w nim sposób działania tzw. systemów marketingu automatycznego i przybliżono możliwości, jakie dają one właścicielom witryn internetowych z nimi współpracujących. W opracowaniu znajdują się również studia przypadków ukazujące przykłady zrealizowanych zintegrowanych kampanii komunikacji marketingowej w Internecie.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Handel Wewnętrzny
pages 13 - 23,
ISSN: 0438-5403 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie - Polska na tle innych krajów europejskich// Handel Wewnętrzny. -., nr. 6(359) (2015), s.13-23
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 125 times