Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie - Polska na tle innych krajów europejskich - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie - Polska na tle innych krajów europejskich

Abstract

Celem artykułu jest zaprezentowanie różnic w zachowaniach klientów on-line oraz rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie. W opracowaniu powołano się na wyniki badań internautów przeprowadzonych w Polsce i w innych krajach Europy. Przybliżono w nim najbardziej charakterystyczne cechy i zachowania użytkowników Internetu. Oprócz tego, w artykule ukazano istotę podejścia inbound marketing w kreowaniu wartościowych treści z punktu widzenia ich odbiorców. Scharakteryzowano też w nim sposób działania tzw. systemów marketingu automatycznego i przybliżono możliwości, jakie dają one właścicielom witryn internetowych z nimi współpracujących. W opracowaniu znajdują się również studia przypadków ukazujące przykłady zrealizowanych zintegrowanych kampanii komunikacji marketingowej w Internecie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Handel Wewnętrzny pages 13 - 23,
ISSN: 0438-5403
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie - Polska na tle innych krajów europejskich// Handel Wewnętrzny. -., nr. 6(359) (2015), s.13-23
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 121 times

Recommended for you

Meta Tags