Wybrane narzędzia marketingu elektronicznego a idea marketingu "za przyzwoleniem''. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wybrane narzędzia marketingu elektronicznego a idea marketingu "za przyzwoleniem''.

Abstract

W artykule omówiono możliwości wybranych narzędzi marketingu elektronicznego - poczty elektronicznej oraz krótkich wiadomości tekstowych SMS. Szczególną uwagę zwrócono na konieczność stosowania marketingu "za przyzwoleniem" będącego skutecznym sposobem uniknięcia sytuacji utraty dobrego imienia przez firmę.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Language:
Polish
Publication year:
2004
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Wybrane narzędzia marketingu elektronicznego a idea marketingu "za przyzwoleniem''.// / : , 2004, s.0-0
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 63 times

Recommended for you

Meta Tags