Wykorzystanie metafor w identyfikacji i kształtowaniu postaw przedsiębiorczych - Publication - MOST Wiedzy

Search

Wykorzystanie metafor w identyfikacji i kształtowaniu postaw przedsiębiorczych

Abstract

Edukacja przedsiębiorcza odgrywa coraz większą rolę w promowaniu i kształtowaniu zachowań oraz kompetencji przedsiębiorczych młodego pokolenia. W tym kontekście szczególnie podkreśla się znaczenie wykorzystywania nowych, interaktywnych metod i form kształcenia, niezwykle istotnych dla jednego z aspektów edukacji przedsiębiorczej, jakim jest kształcenie kreatywności i proaktywności. Zastosowanie metafor spełnia wymagania stawiane takim metodom, a jednocześnie jest narzędziem umożliwiającym badanie postaw wobec przedsiębiorczości. Dlatego możliwości wykorzystywania ich w edukacji przedsiębiorczej są warte rozpowszechniania.

Citations

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Full text

download paper
downloaded 4 times

License

Copyright (Authors, e-mentor)

Details

Category:
Magazine publication
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
e-mentor pages 42 - 47,
ISSN: 1731-6758
Language:
Polish
Publication year:
2017
Bibliographic description:
Krawczyk-Bryłka B., Stankiewicz K.: Wykorzystanie metafor w identyfikacji i kształtowaniu postaw przedsiębiorczych// e-mentor. -., nr. 1(68) (2017), s.42-47
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15219/em68.1279
Verification:
Gdańsk University of Technology

seen 22 times

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tags