Abstract
Na PKP pomiary stanu geometrii toru kolejowego w skali sieci są wykonywane za pomocą drezyn EM-120. Dane generowane przez drezynę nie zawierają znaczników punktów granicznych sektorów pomiarowych, co stanowi istotną przeszkodę przy wyrównywaniu położenia wyników kolejnych pomiarów zarejestrowanych na tym samym fragmencie toru. Synchronizacja pomiarów jest obecnie wykonywana na podstawie graficzno-porównawczej analizy wykresów pomiarów. Dlatego celowe jest opracowanie metody automatycznej synchronizacji serii pomiarowych z wykorzystaniem DGPS.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej
pages 217 - 231,
ISSN: 1897-4007 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Nowakowski M.: Wykorzystanie technik nawigacji satelitarnej w diagnostyce i utrzymaniu nawierzchni kolejowej// Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej. -., nr. [nr] 3 (2007), s.217-231
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 106 times