Abstract
Wprowadzone na szeroką skalę w diagnostyce dróg szynowych toromierze elektroniczne są obecnie wykorzystywane wyłącznie do pomiaru geometrii toru oraz w niewielkim zakresie do inwentaryzacji linii i pomiarów skrajni. W pracy przedstawiono metodę wyznaczania profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności pionowych. Zagadnienie te może być wykorzystane w procesie technologicznym podnoszenia i podbijania toru kolejowego.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 15 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej
pages 123 - 130,
ISSN: 1897-4007 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Kędra Z.: Wyznaczenie profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności toru// Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej. -., nr. [nr] 3 (2007), s.123-130
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 120 times