Wyznaczenie profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności toru - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wyznaczenie profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności toru

Abstract

Wprowadzone na szeroką skalę w diagnostyce dróg szynowych toromierze elektroniczne są obecnie wykorzystywane wyłącznie do pomiaru geometrii toru oraz w niewielkim zakresie do inwentaryzacji linii i pomiarów skrajni. W pracy przedstawiono metodę wyznaczania profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności pionowych. Zagadnienie te może być wykorzystane w procesie technologicznym podnoszenia i podbijania toru kolejowego.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 15 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej pages 123 - 130,
ISSN: 1897-4007
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Kędra Z.: Wyznaczenie profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności toru// Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej. -., nr. [nr] 3 (2007), s.123-130
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 120 times

Recommended for you

Meta Tags