Abstract
Osoby starsze stanowić będą w przyszłości stale zwiększający się rynek konsumencki. Jednocześnie stale rośnie rynek usług online. Dlatego problem korzystania osób starszych z usług on-line nabiera szczególnego znaczenia. W artykule przedstawione zostały wyniki badania sposobu korzystania z usługi pośrednictwa pracy w serwisach internetowych, uzyskane z wykorzystaniem badań okulograficznych - nagrań Gaze Plot oraz wywiadów ThinkAloud. Pomocniczo wykorzystane zostały również wyniki badania metodą Heatmaps oraz wyniki badań ankietowych.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Handel Wewnętrzny
no. tom II,
pages 298 - 306,
ISSN: 0438-5403 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Wachowicz J., Świerczyńska-Kaczor U.: Zachowania starszych klientów na rynku usług on-line// HANDEL WEWNĘTRZNY. -Vol. tom II., nr. maj-czerwiec 2012 (2012), s.298-306
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 127 times