Zarządzanie cenami w przedsiębiorstwie działającym na oligopolistycznym rynku produktów homogenicznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zarządzanie cenami w przedsiębiorstwie działającym na oligopolistycznym rynku produktów homogenicznych

Abstract

W artykule pokazano ogólne prawidłowości w zakresie kształtowania cen na rynku konkurencji doskonałej, monopolu czystego oraz oligopolu homogenicznego wykorzystując analizę graficzną. Wskazano również możliwości zarządzania cenami w oligopolu działającym na rynku międzynarodowym na podstawie przybliżonego rozwiązania optymalnego dla branży.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Sobiechowska-Ziegert A.: Zarządzanie cenami w przedsiębiorstwie działającym na oligopolistycznym rynku produktów homogenicznych // . -., (2005),
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 62 times

Recommended for you

Meta Tags