Abstract
W materiale zaprezentowano ideę zarządzania ruchem pociągów przy uwzględnieniu rekuperacji. Odzyskana energia może być wykorzystywana na drodze wymiany między pojazdami znajdującymi się na tym samym odcinku zasilania, związane jest to jednak z odpowiednio skonstruowanym rozkładem jazdy. Przedstawioną koncepcję poparto wynikami z przeprowadzonego przejazdu teoretycznego na odcinku Gdańsk Wrzeszcz - Lotnisko Rębiechowo wykazując, że odpowiednio korygując czas przejazdu można zwiększyć wykorzystanie energii pochodzącej z rekuperacji blisko czterokrotnie.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- VIII Międzzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna :SYSTEMY LOGISTYCZNE: TEORIA I PRAKTYKA strony 279 - 280
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Urbaniak M., Jacyna M.: Zarządzanie kolejowym ruchem podmiejskim z uwzględnieniem możliwości rekuperacji energii.// VIII Międzzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna :SYSTEMY LOGISTYCZNE: TEORIA I PRAKTYKA/ ed. Jolanta Żak Warszawa: Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej, 2015, s.279-280
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 116 times
Recommended for you
Próbna eksploatacja zasobnika superkondensatorowego w gdyńskiej sieci trolejbusowej
- M. Bartłomiejczyk,
- M. Połom,
- K. Staroński
2013