Abstract
W kontekście innowacyjności oraz badań w obszarze nauk technicznych pojawia się problem efektywnego zastosowania metod kreatywności w konkretnej sytuacji projektowej oraz weryfikacji wyników podejmowanych działań kreatywnych. Celem referatu jest zaproponowanie podejścia do zarządzania kreatywnością w projekcie w oparciu o wiedzę pochodzącą z psychologii kreatywności. Zaprezentowano ramy zarządzania kreatywnością z zastosowaniem wiedzy z zakresu psychologii kreatywności i dobrych praktyk ukierunkowywania kreatywności, a następnie wykorzystano je do analizy dwóch przypadków zastosowania metod kreatywności w projekcie informatycznym.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.19253/reme.2017.02.002
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
pages 17 - 27,
ISSN: 2084-6495 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Bobkowska A.: Zarządzanie kreatywnością w projekcie// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 21 (2017), s.17-27
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.19253/reme.2017.02.002
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 150 times