Zarządzanie paradoksami strategicznymi na uniwersytecie - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zarządzanie paradoksami strategicznymi na uniwersytecie

Abstract

Napięcia strategiczne, zwane paradoksami, pojawiają się w każdej organizacji, w tym również we współczesnym uniwersytecie. Autor artykułu, opierając się na pracy B. de Wita i R. Meyera , podejmuje próbę identyfikacji paradoksów strategicznych w uniwersytecie a także wskazania, jak zarządzać nimi. Autor stara się pokazać, że zarządzanie zidentyfikowanymi paradoksami strategicznymi pozwoli rozwiązać złożone problemy związane z zarządzaniem współczesnym uniwersytetem

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Management and Business Administration. Central Europe pages 75 - 84,
ISSN: 2084-3356
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Leja K.: Zarządzanie paradoksami strategicznymi na uniwersytecie// Management and Business Administration. Central Europe. -., nr. nr 3 (2011), s.75-84
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 63 times

Recommended for you

Meta Tags