Abstract
Wpływ Internetu na szeroko pojęty rozwój mass mediów mniejszości polskiej należy uznać za ograniczony i przejawiający się zróżnicowanym tempem oraz zakresem w odniesieniu do poszczególnych mediów i republik. Tylko na Litwie wszystkie, główne mass media zostały wprowadzone do Internetu, a na Łotwie jedynie audycja radiowa. Internet stanowi platformę dla przekazów tradycyjnych i jego pojawienie się nie doprowadziło do powstania mediów wyłącznie internetowych. Wszystkie one są tworami elektronicznie wtórnymi, choć wzrosła głównie ich atrakcyjność wizualna i dostępność w sensie fizycznym i ekonomicznym dla segmentu internautów. Multimedialne i interaktywne cechy Internetu wykorzystał w największym zakresie dziennik "Kurier Wileński".
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Nowe media i polityka : Internet, demokracja, kampanie wyborcze strony 126 - 142
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Borucińska I.: Znaczenie Internetu w rozwoju mass mediów mniejszości polskiej w krajach nadbałtyckich// Nowe media i polityka : Internet, demokracja, kampanie wyborcze/ ed. pod red. Marka Jezińskiego. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009, s.126-142
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 120 times
Recommended for you
The impact of mass-media campaigns on physical activity: a review of reviews through a policy lens
- N. d. Braver,
- E. García Bengoechea,
- S. Messing
- + 8 authors