Abstract
Przedstawiono rolę eksperymentu jako niezbędnego instrumentu w nauczaniu chemii. Podkreślono wagę jego osobistego odbioru i wyrabiania sobie na tej podstawie zdolności i umiejętności postrzegania oraz wnioskowania. Całość odniesiono do problemu nauczania, także w początkowym etapie studiów chemicznych, oraz roli jaką w tym procesie powinien spełniać nauczyciel.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Eksperyment w nauczaniu chemii, Gdańsk, 1 czerwca 2006 : materiały konferencyjne strony 15 - 18
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Becker B.: Zobaczyć i zrozumieć// Eksperyment w nauczaniu chemii, Gdańsk, 1 czerwca 2006 : materiały konferencyjne/ ed. red. J. Namieśnik, B. Zabiegała, K. Skowrońska, P. Szpinek. Gdańsk: Wydział Chemiczny PG, 2006, s.15-18
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 68 times