Abstract
Rynek usług transportowych w Polsce odgrywa bardzo ważną rolę w całej gospodarce i szybko się zmienia, dostosowując się do przemian na otwartym rynku europejskim i światowym. Autorzy książki: - określili podstawowe, teoretyczne problemy badawcze z uwzględnieniem gałęziowych rynków transportowych i wybranych segmentów wyodrębnionych struktur; - wskazali na najważniejsze determinanty przemian na rynku usług transportowych i bieżące problemy jego funkcjonowania; - zaprezentowali strategiczne kierunki jego rozwoju z uwzględnieniem uwarunkowań w XXI w. Pozycja jest skierowana do: - menedżerów firm transportowych i zarządzających infrastrukturą; - pracowników administracji oraz studentów uczelni technicznych i ekonomicznych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Rynek Usług Transportowych. Teoria i praktyka strony 120 - 125
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Grzelec K.: Źródła i metody badań marketingowych// Rynek Usług Transportowych. Teoria i praktyka/ ed. Danuta Rucińska Warszawa: PWE, 2015, s.120-125
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 149 times