Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie
Abstract
Z każdym rokiem w Polsce zwiększa się odsetek Polaków dokonujących zakupów w Sieci. Konsumentowi łatwiej jest znaleźć informację, ponieważ w wielu przypadkach dzięki Internetowi zniknęły trudności w dostępie do niej. Osłabienie skuteczności tradycyjnych środków przekazu prowadzi do szukania alternatywnych i wiarygodnych sposobów docierania do klientów. Dlatego tak istotną sprawą w procesie skutecznego przesyłania informacji do konsumentów jest pozyskanie źródeł nieformalnych, takich jak osoby z bliskiego otoczenia - rodzina, znajomi czy współpracownicy. Konsumenci poszukujący najlepszych ofert na rynku są zainteresowani opiniami i doświadczeniami innych konsumentów.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 175 - 186,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 54 (2010), s.175-186
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 174 times