dr hab. inż. Wioleta Kucharska
Employment
- Associate Professor at Faculty of Management and Economics
e-Learning courses
-
Nauki o Organizacji
Organizacja - grupa ludzi, którzy współpracują ze sobą w sposób uporządkowany i skoordynowany, aby osiągnąć pewien zestaw założonych celów. [Griffin, 2017] Przedmiot Nauki o Organizacji ma na celu wykazanie jak interdyscyplinarność w naukach społecznych pomaga managerom zarządzać dziś organizacjami gotowymi na wyzwania jutra. Zajęcia demonstrują kluczowe współzależności, promują myślenie i działanie systemowe oraz inspirują do...
-
[ZiJ] Empirical research in Management
Dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości Zajęcia obowiązkowe dla doktorantów I i II roku Prowadzący: dr inż. Wioleta Kucharska Liczba godzin: 30 Forma zajęć: laboratoria Discipline: management and quality Obligatory course for 1st and 2nd-year PhD students Academic teacher: dr inż. Wioleta Kucharska Total hours of training: 30 teaching hours Course type: laboratories
-
Knowledge Management
Brand knowledge, customer knowledge, relations knowledge, market knowledge, „know how” etc., are intangible assets with great value to the organization today, and to leave these assets unmanaged would seem to be foolish in the extreme. The aim of the course is to explain: who/ why/ how to manage knowledge effectively. Welcome & GOOD LUCK :) Wioleta Kucharska
-
Podstawy Zarządzania
Dobrzy managerowie mogą poprowadzić organizacje do sukcesu. Natomiast słabi, mogą zniszczyć nawet najsilniejszą. Ten przedmiot ma na celu przekazanie fundamentów wiedzy oraz wskazanie źródeł inspiracji do osobistego rozwoju tych DOBRYCH. Zapraszam Wioleta Kucharska
-
Podstawy Zarządzania - 2022
Dobrzy managerowie mogą poprowadzić organizacje do sukcesu. Natomiast słabi, mogą zniszczyć nawet najsilniejszą. Ten przedmiot ma na celu przekazanie fundamentów wiedzy oraz wskazanie źródeł inspiracji do osobistego rozwoju tych DOBRYCH. Zapraszam Wioleta Kucharska
-
Zarządzanie marką - 2022
Marka, jako aktywo swoją wartością często przewyższa wartość przedsiębiorstwa. Interesariusze wzrostu wartości przedsiębiorstwa oczekują wzrostu wartości tego kluczowego aktywa. Kurs Zarządzanie marką, przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wiedzą na temat procesu zarządzania tym zasobem, który to proces zorientowany jest na wzrost wartości tego aktywa w czasie, w sposób efektywny, skuteczny i odpowiedzialny. Zapraszam do...
-
Pozytywne zarządzanie organizacją 2024
Koncepcja pozytywnego zarządzania organizacją ma na celu przeciwstawienie się opresyjnemu podejściu do świata biznesu, w którym funkcjonują organizacje charakteryzujące się chciwością, egoizmem, manipulacyjnym stylem zarządzania, tajnością oraz koncentracją na osiągnięciu założonych celów, nie bacząc na środki do nich prowadzące. Osoby, które pracują w tych organizacjach, cechuje brak zaufania, niepokój, strach, wypalenie zawodowe...
-
Management in modern organizations_2023_24
-
Podstawy Zarządzania NOWY
Dobrzy managerowie mogą poprowadzić organizacje do sukcesu. Natomiast słabi, mogą zniszczyć nawet najsilniejszą. Ten przedmiot ma na celu przekazanie fundamentów wiedzy oraz wskazanie źródeł inspiracji do osobistego rozwoju tych DOBRYCH. Zapraszam Wioleta Kucharska
-
Zarządzanie marką 2024
Marka to aktywo niematerialne, które swoją wartością nierzadko przewyższa wartość całego przedsiębiorstwa. W tym kontekście, wiedza o tym, jak zarządzać tak cennym aktywem, jest niezwykle ważna i potrzebna. Kurs niniejszy opiera się o ramy teoretyczne, niemniej ma bardzo praktyczny charakter i skierowany jest to Pań Studentek i Panów Studentów, którzy zainteresowani są podjęciem wyzwania zarządzania marką w przyszłości. CEL...
Conducted classes
-
-
PEOPLE AND SUSTAINABILITY IN ORGANIZATIONS
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: SUSTAINABILITY MANAGEMENT IN BUSINESS
-
-
-
Knowledge management
Faculty of Electronics, Telecommunications and InformaticsField of study: Data Engineering
Field of study: Data Engineering
-
PEOPLE AND SUSTAINABILITY IN ORGANIZATIONS
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: SUSTAINABILITY MANAGEMENT IN BUSINESS
Field of study: Management
Specialization: SUSTAINABILITY MANAGEMENT IN BUSINESS
-
PEOPLE AND SUSTAINABILITY IN ORGANIZATIONS
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: SUSTAINABILITY MANAGEMENT IN BUSINESS
Field of study: Management
Specialization: SUSTAINABILITY MANAGEMENT IN BUSINESS
-
PEOPLE AND SUSTAINABILITY IN ORGANIZATIONS
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Sustainability Management in Business
-
-
-
PEOPLE AND SUSTAINABILITY IN ORGANIZATIONS
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Sustainability Management in Business
-
BRAND MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Organization Management
Field of study: Management
Specialization: Organization Management
-
PEOPLE AND SUSTAINABILITY IN ORGANIZATIONS
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: SUSTAINABILITY MANAGEMENT IN BUSINESS
Field of study: Management
Specialization: SUSTAINABILITY MANAGEMENT IN BUSINESS
-
POSITIVE ORGANIZATION MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Organization Management
Field of study: Management
Specialization: Organization Management
-
BRAND MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Organization Management
Field of study: Management
Specialization: Organization Management
-
Empirical research in management
Doctoral SchoolDiscipline: management and quality studies
-
-
-
Empirical research in management
Doctoral SchoolDiscipline: management and quality studies
-
ESSENTIALS OF MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Engineering Management
-
ESSENTIALS OF MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Economic Analytics
-
Organization Science
Faculty of Management and EconomicsField of study: Engineering Management
-
-
-
Empirical research in management
Doctoral SchoolDiscipline: management and quality studies
-
Empirical research in management
Doctoral School -
BRAND MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Organization Management
Field of study: Management
Specialization: Organization Management
-
Essentials of Management
Faculty of Management and EconomicsField of study: Engineering Management
-
ESSENTIALS OF MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Economic Analytics
-
Introduction to Management
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
-
-
-
BRAND MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Organization Management
Field of study: Management
Specialization: Organization Management
-
BRAND MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Organization Management
-
Empirical research in management
Doctoral SchoolDiscipline: management and quality studies
-
-
-
BRAND MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Organization Management
-
BRAND MANAGEMENT
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Organization Management
-
Knowledge management
Faculty of Electronics, Telecommunications and InformaticsField of study: Data Engineering
Field of study: Data Engineering
-
Essentials of Management
Faculty of Management and EconomicsField of study: Engineering Management
-
Empirical research in management
Doctoral SchoolDiscipline: management and quality studies
-
Empirical research in management
Doctoral School -
Brand management
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Entrepreneurship and Marketing
Field of study: Management
Specialization: Entrepreneurship and Marketing
-
-
-
Knowledge management
Faculty of Electronics, Telecommunications and InformaticsField of study: Data Engineering
Field of study: Data Engineering
-
Essentials of Management
Faculty of Management and EconomicsField of study: Engineering Management
-
Enterprise Organization and Management
Faculty of Management and EconomicsField of study: Economics
Specialization: Managerial Economics
-
-
-
Introduction to Management
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
-
Knowledge management
Faculty of Electronics, Telecommunications and InformaticsField of study: Data Engineering
Field of study: Data Engineering
-
Essentials of Management
Faculty of Management and EconomicsField of study: Engineering Management
-
Essentials of Management
Faculty of Management and EconomicsField of study: Economic Analytics
-
Marketing in Commerce&Services
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
-
ESSENTIALS OF MARKETING
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
-
Essentials of Marketing
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
-
Marketing Research
Faculty of Management and EconomicsField of study: Engineering Management
-
Marketing Research
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
-
-
-
Marketing Research
Faculty of Management and EconomicsField of study: Engineering Management
-
Marketing in Commerce&Services
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
-
Essentials of Marketing
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
-
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Entrepreneurship and Marketing
-
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
Specialization: Entrepreneurship and Marketing
-
Marketing Research
Faculty of Management and EconomicsField of study: Management
-
seen 8169 times