mgr inż. Agnieszka Kozłowska
Zatrudnienie
Słowa kluczowe Pomoc
- creativity
- hotel performance
- market orientation
- marketing program
- mediation
- personal brand authenticity, football club brand authenticity, football, attitudinal loyalty, structural equation modeling, mediation, social media
- personal branding, sentione, sentiment analysis, relational capital, social media, brand authenticity
- personalizacja, badanie, zaleznosci
Kursy online
-
Badania marketingowe - ZI (nst)
-
Marketing relacji AGN I - lato 2023
-
Qualitative methods for market research 2022
-
Badania marketingowe MSU4 online - 2023
Zarządzanie (MSU4 online), studia niestacjonarne II stopnia, sem. 1. Celem przedmiotu jest nabycie przez studentów wiedzy o różnych metodach pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do prowadzenia działalności marketingowej.
-
BADANIA MARKETINGOWE - Z II ST MSU 4, sem. 1 - zima 2022/2023
-
Essentials of marketing BiM_ summer 2022
-
Analiza rynku 2022/23 NST
-
Market Analysis 2022/23
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG I S, sem. 3 - zima 2022/2023
-
BADANIA MARKETINGOWE _ZII N_2022/2023 - sem. letni
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi metodami pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w obszarze marketingu.
-
Badania marketingowe - Z II (st)
-
Badania marketingowe Z I (st)
-
Badania marketingowe
-
Analiza rynku (2021_22)
-
Marketing relacji AG I - lato 2023
-
Kurs szkoleniowy
Kurs szkoleniowy dla wykładowców - quizy i zadania, tutoriale i nagrania ze spotkań
-
Wprowadzenie do marketingu - Z II (st)
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG I NS, sem. 3 - zima 2022/2023
-
Qualitative methods for market research
-
Analiza rynku 2022/23
-
2023_IM 2sem_Qualitative methods for market research
-
Podstawy marketingu_AG_sem. letni 2023
Kurs z Podstaw marketingu zapoznaje słuchaczy z podstawowymi założeniami dotyczącymi marketingu i jego istoty. Przybliża działania i narzędzia marketingowe stosowane w praktyce gospodarczej. Ukazuje znaczenia analitycznej części działań w obszarze marketingu niezbędnej do podejmowania decyzji marketingowych.
-
Badania marketingowe - AG I (st)
-
Badania marketingowe - AG I (nst)
-
Marketing relacji ZII MSU - zima 2022
-
Market analysis
Kurs przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych Inżynierii Danych, I stopnia, semestr 7 (zimowy) w roku akademickim 2021/2022.
-
2023N_lato_ZII_Wprowadzenie do marketingu
-
2023_Metody jakościowe w badaniach marketingowych (ćw) ZII MSU 4i3
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG I NS, sem. 3 - zima 2022/2023 - kopia
-
Badania marketingowe - laboratorium
Kurs przeznaczony dla studentów Zarządzania inżynierskiego przypisanych do grupy 2 i grupy 3. Laboratorium prowadzone przez A. Firgolską
-
Podstawy marketingu_AG_sem. letni 2023
Kurs z Podstaw marketingu zapoznaje słuchaczy z podstawowymi założeniami dotyczącymi marketingu i jego istoty. Przybliża działania i narzędzia marketingowe stosowane w praktyce gospodarczej. Ukazuje znaczenia analitycznej części działań w obszarze marketingu niezbędnej do podejmowania decyzji marketingowych.
-
Market Analysis 2023/24
Prowadzone zajęcia
-
-
Market analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
-
-
-
Market analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
-
Analiza Rynku
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
-
-
Analiza Rynku
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
Market analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
-
-
-
Analiza Rynku
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
-
-
Analiza rynku
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
-
Analiza Rynku
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
Analiza Rynku
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
QualitatIVe Methods For Market Research
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Market analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
-
-
-
Market analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Creating big data solutions
Profil: Data exploration in management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Profil: Data exploration in management
-
Analiza Rynku
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
Wprowadzenie Do Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Analiza rynku
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
-
-
-
QualitatIVe Methods For Market Research
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Analiza rynku
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: BIG DATA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
-
Wprowadzenie Do Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Wprowadzenie Do Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Podstawy Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
Wprowadzenie Do Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
wyświetlono 1676 razy