dr hab. Anna Drapińska
Zatrudnienie
- Profesor uczelni w Katedra Marketingu
Media społecznościowe
Kontakt
- adra@pg.edu.pl
Profesor uczelni
- Miejsce pracy
- Gmach B pokój 804
- Telefon
- (58) 347 27 60
Wybrane publikacje
-
Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe
W referacie została zaprezentowana nowa koncepcja działań marketingowych w szkolnictwie wyższym, jaką jest zarządzanie relacjami. Przedstawione zostało uzasadnienie zastosowania proponowanej koncepcji, wynikające ze specyficznych cech usługi edukacyjnej. Zdefiniowano zarówno pojęcie relacji, jak i zarządzania nimi w szkolnictwie wyższym. Wskazano najważniejsze relacje, które szkoła wyższa powinna budować w swoim otoczeniu, ze szczególnym...
-
Trust in Electronic Word-of-Mouth (eWOM): the concept and the most important determinants
eWOM and trust in it is now the most important factor in determining buyers' purchasing behavior. Familiarity with the determinants of trust establishes the formation of appropriate marketing activities. However, the growing number of new forms of eWOM and its increasingly complex and multidimensional nature have created a lot of confusion. The article aims to organize the concepts related to trust in eWOM, to indicate the most...
-
Współczesny Word of Mouth – dylematy pojęciowe
Przekaz ustny (Word of Mouth) jest obecnie jednym z najważniejszych czynników, które mają wpływ na klientów podczas podejmowania decyzji o zakupie, a także na zarządzanie ich zachowaniami w procesie dokonywania zakupów. Szczególne znaczenie ma on w przypadku dóbr niematerialnych, o wysokim ryzyku zakupu, jakim są usługi. Rosnąca liczba jego nowych form i coraz bardziej skomplikowana natura, związana głównie z umieszczaniem opinii...
Uzyskane stopnie/tytuły naukowe
-
2012-11-29
Nadanie stopnia naukowego
dr hab. Zarządzanie (Dziedzina nauk ekonomicznych)Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
wyświetlono 1992 razy