Anna Drapińska - Profil naukowy - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Media społecznościowe

Kontakt

Profesor uczelni

Miejsce pracy
Gmach B pokój 804
Telefon
(58) 347 27 60

Wybrane publikacje

  • Consumerism in Poland – a fact or a myth?

    - 2020

    Purpose Consumerism, understood as excessive consumption, poses a vital problem in the world, and requires taking appropriate steps and actions in individual countries depending on the extent and nature of this phenomenon. The purpose of this paper is to examine the phenomenon of consumerism in Poland, with partial reference to other EU countries and to answer the question whether there is consumerism as such in Poland. Design/methodology/approach...

  • Marketing relacji we współczesnym świecie

    - 2020

    Teoria i praktyka marketingu ulegają ciągłej ewolucji, podążając za zmianami gospodarczymi, społecznymi oraz technologicznymi i dostosowując się do nich. Obecne trendy, które napędzają zmiany w globalnym świecie biznesu powodują, że silne relacje z klientami są bardziej niż kiedykolwiek, niezbędne dla strategii firm, które chcą osiągać przewagę konkurencyjną. Nowe warunki działania przedsiębiorstw to również świat, w którym miesza...

  • NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG

    Od momentu pojawienia się koncepcji marketingu usług przechodzi ona nieustającą ewolucję. Pojawiające się nowe trendy (m.in. Service-Dominant Logic, Service Logic, New Service Marketing) i obszary badań marketingu usług (np. Transformative Service Research) skłaniają do dokonywania podsumowań pewnego etapu rozwoju i stawiania pytań, w którym kierunku powinny podążać badania marketingu usług w przyszłości. Celem artykułu jest przedstawienie...

Uzyskane stopnie/tytuły naukowe

  • 2012-11-29

    Nadanie stopnia naukowego

    dr hab. Zarządzanie (Dziedzina nauk ekonomicznych)
    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

wyświetlono 490 razy