Agnieszka Landowska - Profil naukowy - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kontakt dla biznesu

Centrum Transferu Wiedzy i Technologii
Lokalizacja
Al. Zwycięstwa 27, 80-219 Gdańsk
Telefon
+48 58 348 62 62
E-mail
biznes@pg.edu.pl

Media społecznościowe

Kontakt

Kierownik katedry

Miejsce pracy
Budynek A Elektroniki
pokój EA 622 otwiera się w nowej karcie
E-mail
nailie@pg.edu.pl

Wybrane publikacje

  • Automatic recognition of therapy progress among children with autism

    - Scientific Reports - Rok 2017

    The article presents a research study on recognizing therapy progress among children with autism spectrum disorder. The progress is recognized on the basis of behavioural data gathered via five specially designed tablet games. Over 180 distinct parameters are calculated on the basis of raw data delivered via the game flow and tablet sensors - i.e. touch screen, accelerometer and gyroscope. The results obtained confirm the possibility...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Limitations of Emotion Recognition from Facial Expressions in e-Learning Context

    The paper concerns technology of automatic emotion recognition applied in e-learning environment. During a study of e-learning process the authors applied facial expressions observation via multiple video cameras. Preliminary analysis of the facial expressions using automatic emotion recognition tools revealed several unexpected results, including unavailability of recognition due to face coverage and significant inconsistency...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • Przyjazne aplikacje dla dzieci z autyzmem – e-edukacja na poziomie przedszkolnym

    - EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej - Rok 2017

    Artykuł dotyczy możliwości wykorzystania aplikacji na tablety do wspomagania terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi ze spektrum autyzmu. Przedstawia studium przypadku skutecznego zastosowania e-technologii w kształceniu specjalnym na poziomie przedszkolnym. Artykuł opisuje zestaw aplikacji edukacyjnych o nazwie Przyjazne Aplikacje, których celem jest wspieranie terapii dzieci z autyzmem opartej o stosowaną...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Uzyskane stopnie/tytuły naukowe

wyświetlono 5257 razy