Anna Maria Trzaskowska - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Filtry

wszystkich: 3

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2024
  • The Digital Research Revolution
    Publikacja

    - Rok 2024

    Marketing research has been through a significant evolution in the digital age. The evolution of technology has had a cross-cutting impact on the discipline. In light of this, a perspective is presented on how this impact has been reflected in marketing research. A review of traditional techniques is provided, followed by a description of the reconceptualization of traditional methods resulting from the application of new technologies....

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2021
Rok 2018
  • Determinanty i efekty uczenia się wydziałów ekonomicznych publicznych szkół wyższych województwa pomorskiego
    Publikacja

    - Rok 2018

    Publiczne uczelnie wyższe jako twory przez lata bardzo zhierarchizowane, ze znacznymi przejawami biurokratyzmu i silnie scentralizowaną władzą, w XXI wieku mają przed sobą długą drogę w dążeniu do doskonalenia własnej zdolności do uczenia się. Głównym celem pracy było zdiagnozowanie stanu determinant i efektów uczenia się badanych organizacji. Postawiono następujące hipotezy badawcze: poziom determinant uczenia się wydziałów ekonomicznych...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 2482 razy