Case Studies in Thermal Engineering - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Case Studies in Thermal Engineering

ISSN:

2214-157X

Dyscypliny:

  • architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • nauki chemiczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Model czasopisma:

Open Access

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 7.2
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 7.2
2021 5.2
2020 5.9
2019 4.6
2018 4.2
2017 4.7
2016 3.6
2015 2
2014 0.7
2013 0

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 7

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2024
  • Desirability-based optimization of dual-fuel diesel engine using acetylene as an alternative fuel
    Publikacja
    • V. G. Nguyen
    • D. Brijesh
    • A. Chhillar
    • S. Prabhakar
    • M. S. Osman
    • D. T. Nguyen
    • J. Kowalski
    • H. T. Truong
    • P. S. Yadav
    • D. N. Cao
    • V. D. Tran

    - Case Studies in Thermal Engineering - Rok 2024

    he study examined the dual-fuel engine performance employing acetylene gas as primary fuel and diesel as pilot fuel. The engine's operational parameters were adjusted using the Box-Behnken design, and the results were recorded. The best operating settings were yielded as 81.25 % engine load, 4.48 lpm acetylene gas flow rate and the compression ratio were 18. At this optimized setting the BTE was 27.1 % and the engine emitted 360...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2022
Rok 2021

wyświetlono 754 razy