JOURNAL OF MARINE SCIENCE AND TECHNOLOGY - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

JOURNAL OF MARINE SCIENCE AND TECHNOLOGY

ISSN:

0948-4280

eISSN:

1437-8213

Dyscypliny:

  • Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria materiałowa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Nauki o Ziemi i środowisku (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 30 A
2017 30 A
2016 30 A
2015 30 A
2014 30 A
2013 30 A
2012 25 A
2011 25 A
2010 32 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 5
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 5
2021 3.8
2020 3.2
2019 2.8
2018 3.1
2017 2.5
2016 2.5
2015 2.3
2014 2.2
2013 1.9
2012 1.9
2011 1.6

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 4

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2021
Rok 2020
Rok 2019
  • Application of the IMO standard manoeuvres procedure for pod-driven ships

    International Maritime Organisation (IMO) in the resolution MSC.137(76) Standards for Ship manoeuvrability presents the manoeuvring criteria that has to be satisfied by majority of seagoing ships. Together with the criteria, procedures for carrying out the manoeuvring tests are also presented. They however do not correspond directly to ships with non-conventional steering-propulsion devices, like pod drives. IMO is aware of this...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

Rok 2014

wyświetlono 567 razy