ISSN:
Strona www:
Wydawca:
Dyscypliny:
- językoznawstwo (Dziedzina nauk humanistycznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 9 | B |
2017 | 9 | B |
2016 | 9 | B |
2015 | 9 | B |
2014 | 5 | B |
2013 | 5 | B |
2012 | 3 | B |
2011 | 3 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- Własna wydawnictwa
- Informacja o polityce wydawniczej
- https://wydawnictwo.uwb.edu.pl/pobierz/39-umowa-licencyjna-czasopisma-doc otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Brak
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Nie
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
-
Dostęp Gratis Open Access (Bronze Open Access).
Licencja niewyłączna.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 4
Katalog Czasopism
Rok 2017
-
Autentyczność na zajęciach zwiększających kompetencje w użyciu specjalistycznego języka angielskiego
PublikacjaWłączenie zasobów i aktywności online do sylabusa tradycyjnego kursu akademickiego wymaga restrukturyzacji programu nauczania w celu osiągnięcia efektu synergii. Rozwój technologii internetowych umożliwił edukatorom przejście od czysto instruktywistycznych praktyk dydaktycznych do zajęć opartych na ideach konstruktywistycznych i konstrukcjonistycznych. Dzięki zmianie paradygmatu nauczanie i uczenie się jest bardziej ukierunkowane...
Rok 2016
-
Od zajęć tradycyjnych do MOOCów – role nauczyciela języków obcych
PublikacjaE-learning może stać się skutecznym środowiskiem uczenia się i nauczania przede wszystkim dzięki wytężonej pracy kompetentnego nauczyciela. Różne role, jakie musi on wypełniać, związane są z naturą procesu edukacyjnego prowadzonego online, na który ma wpływ przyjęta koncepcja metodyczna, instruktywistyczna lub konstruktywistyczna, liczba uczestników, struktura kursu, typy zasobów i aktywności oraz tematyka całego programu lub modułu....
Rok 2014
-
Wpływ struktur wsparcia na efektywność nauczania języka pisanego w środowisku e-learningowym
PublikacjaThe process of knowledge and language skills development during an online course can be very effective if student engagement in learning is achieved. This can be attained by introducing general and specific support mechanisms prior to the commencement of the course and during it. The former relates to the technological aspect, that is to familiarizing students with the functionalities of the virtual learning environment they will...
Rok 2013
-
Assessment of student language skills in an e-learning environment
PublikacjaThis article presents the role of various assessment structures that can be used in a VLE. e-Learning language courses offer tutors a wide range of traditional and computer-generated formative and summative assessment procedures and tools. They help to evaluate each student’s progress, monitor their activities and provide varied support, which comes from the tutor, the course structure and materials as well as other participants....
wyświetlono 627 razy