LINGUODIDACTICA - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

LINGUODIDACTICA

ISSN:

1731-6332

Wydawca:

Uniwersytet w Białymstoku

Dyscypliny:

  • językoznawstwo (Dziedzina nauk humanistycznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 9 B
2017 9 B
2016 9 B
2015 9 B
2014 5 B
2013 5 B
2012 3 B
2011 3 B

Model czasopisma:

Open Access

Impact Factor:

brak danych

Polityka wydawnicza:

Licencja: Własna wydawnictwa
Licencja
Własna wydawnictwa
Informacja o polityce wydawniczej
https://wydawnictwo.uwb.edu.pl/pobierz/39-umowa-licencyjna-czasopisma-doc otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
Brak
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Nie
Informacje o polityce dot. danych badawczych
brak danych
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Dostęp Gratis Open Access (Bronze Open Access).
Licencja niewyłączna.

Filtry

wszystkich: 4

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2017
Rok 2016
  • Od zajęć tradycyjnych do MOOCów – role nauczyciela języków obcych
    Publikacja

    E-learning może stać się skutecznym środowiskiem uczenia się i nauczania przede wszystkim dzięki wytężonej pracy kompetentnego nauczyciela. Różne role, jakie musi on wypełniać, związane są z naturą procesu edukacyjnego prowadzonego online, na który ma wpływ przyjęta koncepcja metodyczna, instruktywistyczna lub konstruktywistyczna, liczba uczestników, struktura kursu, typy zasobów i aktywności oraz tematyka całego programu lub modułu....

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2014
Rok 2013
  • Assessment of student language skills in an e-learning environment
    Publikacja

    This article presents the role of various assessment structures that can be used in a VLE. e-Learning language courses offer tutors a wide range of traditional and computer-generated formative and summative assessment procedures and tools. They help to evaluate each student’s progress, monitor their activities and provide varied support, which comes from the tutor, the course structure and materials as well as other participants....

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 627 razy