ISSN:
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2024 |
2023 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego 2023 |
2022 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022) |
2021 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022) |
2020 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022) |
2019 | 5 | Czasopisma spoza wykazu ministerialnego (2019-2022) |
2013 | 15 | A |
2012 | 15 | A |
2011 | 15 | A |
2010 | 20 | A |
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 0 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 0 |
2022 | 0.1 |
2021 | 0.1 |
2020 | 0.2 |
2019 | 0.1 |
2018 | 0.1 |
2017 | 0.1 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
Impact Factor:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 3
Katalog Czasopism
Rok 2013
-
Driving a new perspective Professor Zygmunt Paszota, faculty of ocean engineering and ship technology, Gdansk University of Technology, Poland, explains a new approach to the Sankey Diagram for drive motors
PublikacjaThe paper presents the necessity of replacing the traditional, commonly accepted but erroneous, Sankey diagram of power decrease in the direction of power flow by the diagram, proposed by the Author, of power increase in the direction opposite to the direction of power flow. The proposed view of losses and energy efficiency should be applied to all types of drive motors and drive systems. The presented proposals open a new perspective...
Rok 2007
-
Learning from the often-forgotten Jan Heweliusz disaster
PublikacjaPrzedstawiono konieczność przeprowadzenia badań nad zatonięciem promu Jan Heweliusz, którego katastrofa - w odróżnieniu od innych promów - została przemilczana i nie wywołała żadnych badań naukowych.
Rok 2006
-
Ramp and chain-lift-launched lifeboats - radical concepts for evacuating cruise ships
PublikacjaW artykule przedstawiono dwie oryginalne koncepcje systemów ewakuacyjnych statków pasażerskich. Pierwsza z nich polega na zastosowaniu otwieranej rampy i pochylni z rolkami, na których umieszczone są w rzędzie łodzie ratunkowe, zaczepione do elementów wyciągu łańcuchowego. Druga koncepcja polega na umieszczeniu łodzi, jedna nad drugą, na wyciągu łańcuchowym. W obu systemach w trakcie ewakuacji łodzie opuszczane są grawitacyjnie...
wyświetlono 407 razy