Magdalena Brzozowska-Woś - Organizacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zespoły Badawcze (Członek zespołu)

  • Katedra Marketingu

    * marketingu usług * marketingu relacji * badań marketingowych * kształtowania strategii marketingowej * analizy rynku * zarządzania wdrażaniem nowych produktów * marketingu przemysłowego * zarządzania i planowania marketingowego oraz zarządzania relacjami z klientami * kultury marketingowej * instrumentów marketingu - mix * systemów informacji marketingowej * rozwoju regionalnego i lokalnego w aspekcie działań marketingowych *...

Członkostwo w towarzystwach, organizacjach i instytucjach naukowych lub artystycznych

  • European Academy of Management

    organizacja wielonarodowościowa

    Pełnione 2021-01-01 na stanowisku: członek

  • European Advertising Academy

    organizacja wielonarodowościowa

    Pełnione 2014-02-03 - 2018-08-31 na stanowisku: członek

  • Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu

    Pełnione 2013-11-13 na stanowisku: członek

  • Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej

    Pełnione 2012-09-10 - 2018-12-31 na stanowisku: członek

Funkcje pełnione w redakcjach czasopism

Członkostwo w sieciach naukowych

  • Forum współpracy naukowej (współpraca na gruncie prywatnym)

    Realizacja międzynarodowych badań wpływu aktywności osób grających w gry wideo na ich relacje z otoczeniem - International Gaming Research Unit (IGRU). Współpraca przy realizacji badań na terenie Polski.

    Skład: Pracownicy uczelni: Nottingham Trent University (UK, Podmiot wiodący), Birkbeck, University of London (UK, Podmiot współpracujący), Politechnika Gdańska (Podmiot współpracujący)

  • International Cyberpsychology and Addictions Research Laboratory (iCARL)

    Współpraca przy realizacji międzynarodowych badań

    Skład: University of Tasmania (Australia), RMIT University (Australia), Victoria University (Australia)

wyświetlono 4789 razy