Abstrakt
W tej pracy przedstawiono wyniki prac ogniw paliwowych na bazie elektrolitu z tlenku cyrkonu stabilizowanego itrem o grubości 1-2um wytworzonego na podłożu cermetu z tlenku niklu i tlenku cyrkonu stabilizowanego itrem. LSCF był wykorzystany jako katoda. Ogniwo paliwowe było testowane w konfiguracji jednokomorowej w mieszaninie powietrza i metanu. Uzyskano napięcie o wartości 0.8V, zaś moc wynosiła 0.12W/cm2. Zbdadano wpływ przepływu paliwa na wydajność ogniwa paliwowego. Wysnuto wniosek, że geometria ogniwa ma duży wpływ na jego działanie.
Autorzy (5)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Suzuki T., Jasiński P., Petrovsky V., Anderson H., Dogan F.: Anode supported single chamber solid oxide fuel cell in CH4-Air Mixture.// . -., (2004), s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 162 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Single chamber solid oxide fuel cell - investigation of cathodes
- P. Jasiński,
- T. Suzuki,
- X. D. Zhou
- + 2 autorów
2004
Low-temperature processing of thin-film electrolyte for electrochemical devices.
- V. Petrovsky,
- T. Suzuki,
- P. Jasiński
- + 2 autorów
2004