Abstrakt
Artykuł prezentuje relacje pomiędzy intencjami przedsiębiorczymi a czynnikami nań wpływającymi: samooceną oraz postawą wobec przedsiębiorczości. Dwie grupy młodych ludzi (studenci rozpoczynający naukę oraz uczniowie szkół średnich) zostało przebadanych. Postawa wobec przedsiębiorczości nie wykazała wpływu na intencje przedsiębiorcze, z drugiej strony samoocena własnych możliwości, taki wpływ wykazała.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 14 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Stankiewicz K., Wasilczuk J.: Attitude and self-esteem versus entrepreneurial intentions among young in Poland// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce-teoria i praktyka = Research on Entrepreneurship in Modern Economy - theory and practice.. -., nr. no. 1 (2012), s.37-50
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 56 razy