Abstrakt
Artykuł pokazuje specyfike realizacji idei firmy społecznie odpowiedzialnej w firmach mikro i firmach dużych - podobieństwa i różnice w sposobie pojmowania idei,specyfikę działań.Firmy duże - koncerny, mając diametralnie różną strukturę od firm mikro, działając w innym otoczeniu ekonomicznym, w swojej działalności borykają się ze zgoła różnymi, nie dającymi się porównać problemami. Stąd ich pojmowanie i realizacja programów CSR jest na tyle odmienna, że nie mogą stanowic wzorca dla firm mikro - mogą jedynie stanowić ich komplementarne dopełnienie w budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy, społeczeństwa obywatelskiego.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Społeczna odpowiedzialność biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach : praca zbiorowa strony 157 - 173
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Hope E.: Czy korporacyjna kultura CSR może być wzorcem dla małych i średnich przedsiębiorstw?// Społeczna odpowiedzialność biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Mieczysława Bąka i Przemysława Kulawczuka. Warszawa: Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, 2008, s.157-173
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 89 razy