Abstrakt
W nieniejszej publikacji zaprezentowano specyfikę usług edukacyjnych. Autorzy omówili kluczowe cechy tego typu usług, a nastepnie dokonali identyfikacji grup interesariuszy (wewnętrznych i zewnętrznych). Dla poszczególnych grup określone zostały oczekiwania jak i implikacje i wnioski dla realizacji usługi edukacyjnej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
nr 10,
strony 42 - 54,
ISSN: 1732-1565 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Lewandowski K.: Determinanty percepcji jakości usług edukacyjnych w perspektywie grup interesariuszy// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. nr3 cz.3 (2012), s.42-54
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 154 razy