Abstrakt
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali wybrane zagadnienia z zakresu doskonalenia jakości usług turystycznych w obszarze wyżywienia. Z wykorzystaniem czteroskładnikowego modelu jakości usług poddano hierarchizacji zarówno składowe obszaru wyżywienia podczas wyjazdów turystycznych jak i determinant elementarnych w każdej z czterech składowych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
nr 10,
strony 280 - 290,
ISSN: 1732-1565 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Zawadzka L., Zieliński G.: Hierarchizacja składnikowa determinant percepcji jakości usług turystycznych w obszarze wyżywienia// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. No. 3, Part1 (2012), s.280-290
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 93 razy