Abstrakt
Artykuł opisuje koncepcję realizowanego na Politechnice Gdańskiej urządzenia do marszu przez świat wirtualny. Będzie ono miało postać przezroczystej sfery obrotowej, którą użytkownik umieszczony w środku będzie obracał własnymi krokami (na wzór chomika biegnącego w kołowrotku). Sfera będzie umieszczona wewnątrz sześcianu zbudowanego z ekranów, na których będzie wyświetlany obraz stereoskopowy przedstawiający świat wirtualny z punktu widzenia użytkownika w nim wędrującego.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne
nr T. 18,
strony 117 - 120,
ISSN: 1732-1166 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Lebiedź J., Łubiński J., Mazikowski A.: Immersive 3D visualization laboratory concept// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 18., nr. Nr 8 (2010), s.117-120
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 109 razy