Abstrakt
Rozpatrywano wpływ pętli regulacyjnej silnika diesla na dynamikę układu napędowego okrętowego. Porównano obliczenia numeryczne z badaniami eksperymentalnymi. Stwierdzono duży wpływ pętli regulacyjnej silnika diesla na dynamikę układu. W obliczeniach numerycznych skoncentrowano się na drganiach skrętnych układu napędowego okrętowego. Analizowano wpływ sztywności skrętnej sprzęgła elastycznego na amplitudy momentów skrętnych w wybranych przekrojach wału układu napędowego.
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- ISCORMA - 2. The 2nd International Symposium on Stability Control of Rotating Machinery. strony 122 - 130
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Domachowski Z., Próchnicki W., Puhaczewski Z., Dzida M.: Influence of control loop on torsional vibrations of rotating machinery. // ISCORMA - 2. The 2nd International Symposium on Stability Control of Rotating Machinery. / ed. Z. Gosiewski, A. Muszyńska. Warsaw, Minden, Nevada,: Bently Pressurized Bearing Company , 2003, s.122-130
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 93 razy