Abstrakt
W ramach projektu próbnego obciążenia nowego wiaduktu sprężonego wykonano obliczenia statyczne rzeczywistej konstrukcji. Rozbieżności pomiędzy założeniami projektowymi a wynikami własnymi, skłoniły do przeprowadzenia analizy wpływu sposobu modelowania przęseł na jego teoretyczne wytężenie. Analizowano cztery modele MES, rusz belkowy, model powłokowo-belkowy, model powłokowo-bryłowy oraz model bryłowy. Rezultaty odniesiono do wyników badań podczas próbnego obciążenia wiaduktu. Sformułowano pewne wnioski dotyczące tworzenia praktycznie użytecznych modeli MES.
Autorzy (5)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- XXI Konferencja Naukowo-Techniczna Awarie Budowlane . Badania - Diagnostyka - Naprawy- Rekonstrukcje strony 549 - 556
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Chróścielewski J., Galewski T., Kozakiewicz A., Malinowski M., Żółtowski K.: Konsekwencje sposobu modelowania mostu na przykładzie drogowego wiaduktu sprężonego. // XXI Konferencja Naukowo-Techniczna Awarie Budowlane . Badania - Diagnostyka - Naprawy- Rekonstrukcje/ Szczecin: P. Szczec. Wydz. Bud. i Archit., 2003, s.549-556
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 124 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Symulacje numeryczne testów zderzeniowych barier ochronnych
- K. Wilde,
- D. Bruski,
- S. Burzyński
- + 3 autorów