Abstrakt
W artykule podjęto rozważania dotyczące zagadnienia lojalności w obecnym społeczeństwie informacyjnym. Powszechnie panująca konsumpcja oraz „zalew informacyjny”, wynikający z wykorzystywania nowoczesnych technologii w zakresie komunikacji sprawiły, że postanowiono sprawdzić, czy wciąż możemy mówić o lojalności klientów. Pokoleniem, które stanowi ważny segment rynku i jednocześnie podmiot analizy, jest pokolenie Y, tzw. „Millenium generation”. W artykule został ukazany stan obecnej wiedzy na temat tego pokolenia oraz jego lojalności.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
strony 11 - 21,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie "pokolenia Milenium"// MARKETING I RYNEK. -., nr. 11 (2014), s.11-21
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 135 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Pokolenie globalne, czyli otwieranie się na nowe możliwości
- A. M. Dąbrowicz-Tlałka,
- M. Andrzejczuk
2009