Mechanizacja napraw głównych podtorza i nawierzchni szynowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Mechanizacja napraw głównych podtorza i nawierzchni szynowych

Abstrakt

Szybki rozwój techniki i znaczący wzrost kosztów pracy wymusza na wykonawcach robót ograniczenie do niezbędnego minimum liczby robotników, i wto miejsce wprowadzenie nowoczesnych, bardzo wydajnych maszyn, które skracają czas wykonania naprawy. Druga zasadniczą przyczyną wprowadzenia nowoczesnych maszyn jest ograniczenie do niezbędnego minimum czasu zamknięcia torów, co zmniejsza utrudnienia w prowadzeniu ruchu pociągów, a ponadto naprawy mogą być prowadzone w przerwach między ruchem pociągów.W artykule przedstawiono najnowesze rodzaje maszyn stosowane w potokowej naprawie nawierzchni szynowej i recykilngu górnej warstwy podtorza.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Kędra Z.: Mechanizacja napraw głównych podtorza i nawierzchni szynowych// Zeszyty Naukowe Politechniki Gdańskiej. Budownictwo Lądowe.. -., nr. nr 61 (2007), s.177-184
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 118 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi