Abstrakt
Artykuł opisuje metodologię statycznego i dynamicznego badania zaworów hamulcowych. Stanowisko badawcze zaprojektowano i zbudowano na Politechnice Gdańskiej jako część projektu badawczo-rozwojowego pt.: „Zaprojektowanie i zbadanie innowacyjnych podsystemów ładowarek kołowych firmy Hydro-Metal”, dofinansowanego przez PARP w ramach programu „Bon na innowacje”. Ponadto przedstawiono szczegóły konstrukcyjne i funkcje najczęściej spotykanych zaworów hamulcowych oraz zaprezentowano przykładowe wyniki badań i wykryte wady badanych zaworów.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 212 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (Napędy i Sterowanie)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Napędy i Sterowanie
strony 46 - 53,
ISSN: 1507-7764 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2019
- Opis bibliograficzny:
- Patrosz P., Załuski P., Jasiński R.: Metodologia badania zaworów hamulcowych// Napędy i Sterowanie -,nr. 12 (2019), s.46-53
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 194 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Regeneracja zaworów silników okrętowych metodą napawania laserowego
- H. Smoleńska,
- W. Kończewicz,
- J. Łabanowski
2011
Study of structures and properties of the laser cladding exhaust valve after service
- W. Kończewicz,
- P. Krużycki,
- H. Smoleńska
2010