Modele marketingowej komunikacji relacyjnej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Modele marketingowej komunikacji relacyjnej

Abstrakt

W artykule przedstawiono nowe spojrzenie na komunikację marketingową wynikające ze zmian w otoczeniu przedsiębiorstw oraz konieczności tworzenia długoterminowych relacji z klientami. Zaprezentowano dwa nowoczesne modele komunikacji relacyjnej. Podkreślono, że stosowane narzędzia komunikacyjne powinny być zależne od fazy, w której znajduje się aktualnie relacja, a także, że interpretacja nadawanych przez firmę komunikatów jest sprawą indywidualną i może być odmienna w przypadku każdego klienta. Wpływa na nią mają różne czynniki, które powinny być brane pod uwagę przy planowaniu i analizowaniu komunikacji marketingowej.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 327 - 334,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Drapińska A.: Modele marketingowej komunikacji relacyjnej// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. nr 660 (2011), s.327-334
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 234 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi