Modele popytu na samochody osobowe na rynku pierwotnym w Polsce w latach 2004-2009 - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Modele popytu na samochody osobowe na rynku pierwotnym w Polsce w latach 2004-2009

Abstrakt

W artykule przedstawiono zmiany w wielkości oraz strukturze popytu na samochody osobowe w Polsce w latach 2004-2009 i dokonano analizy potencjalnych przyczyn wywołujących zmiany zainteresowania klientów nowymi pojazdami na polskim rynku. Największy nacisk położono na efekt współwystępowania rynków pierwotnego i wtórnego sprzedaży samochodów osobowych oraz znaczenie poziomu dochodów ludności w gospodarce. Celem artykułu była propozycja konstrukcji modelu ekonometrycznego opisującego wpływ zasadniczych determinant popytu na samochody na rynku pierwotnym. Zaproponowany model - jednakowy dla wszystkich badanych marek i modeli pojazdów - oszacowano oraz zinterpretowano.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Pieniądze i Więź strony 175 - 192,
ISSN: 1506-7513
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Świetlik K.: Modele popytu na samochody osobowe na rynku pierwotnym w Polsce w latach 2004-2009// Pieniądze i Więź. -., nr. R. 12, Nr 3=44 (2009), s.175-192
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 239 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi