Abstrakt
Tematem pracy jest analiza układu napędowego batyskafu oraz wpływ dyszy Korta na siłę uciągu batyskafu. Batyskaf jest budowany w Kole Naukowym Młodych Konstruktorów na Wydziale Nauk Technicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. W pracy oprócz badań doświadczalnych przedstawiono sposób modelowania śruby napędowej o nieregularnych powierzchniach. Model tworzony był z chmury punktów o zmierzonych współrzędnych.
Autorzy (6)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Mechanik
strony 51 - 56,
ISSN: 0025-6552 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Breńkacz Ł., Domański J., Jarząbek Z., Miąskowski W., Pietkiewicz P., Nalepa K.: Modelowanie śruby napędowej batyskafu : badanie doświadczalne dyszy Korta// Mechanik. -., nr. 7 (2011), s.51-56
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 116 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Modelowanie śruby napędowej batyskafu - badanie doświadczalne dyszy Korta
- Ł. Breńkacz,
- J. Domański,
- Z. Jarząbek
- + 3 autorów
2011