Abstrakt
W artykule przedstawiono charakterystykę przewozów różnego rodzaju ładunków z wykorzystaniem transportu śródlądowego na międzynarodowych drogach wodnych E 70 i E40 na odcinku porty morskie Gdańsk, Gdynia – ujście Wisły – Wisła – rejon Solca Kujawskiego. Zaprezentowano dynamikę rozwoju przeładunków ładunków w portach Gdańsk, Gdynia ze szczególnym uwzględnieniem terminali kontenerowych. Zaproponowano utworzenie portu multimodalnego w rejonie Solca Kujawskiego jako zapleczowego dla portów morskich Gdańsk, Gdynia.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Gospodarka Wodna
strony 244 - 247,
ISSN: 0017-2448 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Bolt A., Jerzyło P.: Możliwości rozwoju transportu kontenerowego na międzynarodowych drogach wodnych E 70 i E 40// Gospodarka Wodna. -., nr. 6 (2013), s.244-247
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 127 razy